//My Story
Kisah Hati Qief
Sunday, October 23, 2016 | 1:51 PM | 0 comments
Selama Bertahun-tahun Qief Hilang , Qief Berjaya Memiliki Sebuah Cinta Yang Agung . Walaupun Qief Sudah Kehilangannya Namun Dia Sentiasa Di Hati Qief , Tak Mampu Qief Nak Buang Sayang , Cinta , Dan Rindu Ini Terhadapnya . Sekarang Dia Milik Kawan Baik Qief Dan Tak Akan Mampu Qief Melihatnya Kerana Hati Ini Masih Menyayangi Dan Mencintainya , Apa yang Mampu Qief Undurkan Diri Dan Qief Kena Maju Kehadapan Tanpa Memikirkan Tentang Dia . Nama Dia SITI NUR AIN BINTI HERMAN , Sedapkan Nama Dia Dan Dialah Insan Pertama Membuat Hati Qief Terimanya Tanpa Pedulikan Kisah Silamnya Dan Tanpa Membuat Diri Qief Begitu Sempurna . Qief Ingat Kata Terakhirnya Tak Akan Ada Seorang Perempuan Yang Sanggup Tahan Dengan Gila , Biul , Baran , Ego , Sawan Qief Melainkan Dia Seorang .
Panggilan Diey Hanya Seorang Insan Yang Pernah Panggil Qief Iaitu Aien Dan Panggilan Itulah Yang Paling Bermakna Di Dalam Hati Qief Sehinggalah Sekarang . Tak Akan Ada Seorang Pun Berjaya Memiliki Apa Yang Awak Miliki Di Dalam Hati Saya Dan Tak Akan Ada Insan Lain Yang Mampu Megantikan Awak Di Dalam Hati Saya Ini Sayang . Rindu Ayang Dan Diey Tak Mampu Menipu Diri Diey Dari Mencintai Dan Merindui Ayang Walaupun Ayang Dah Berpunya Dan Bakal Jadi Tunangnya Tak Lama Lagi . Apa Yang Mampu Diey Doakan Ayang Bahagia Sehingga Ke Jannah .
Diey Masih Simpan Gambar Kita Bersama . 



Masih Segar Di Ingatan Qief Terasa Seperti Semalam Saat terakhir Aien Mesra Dengan Qief Dan Keluar Meraikan Hari-hari Terindah Bersama , Qief Cuba Melupakan Namun Qief Gagal Kerana Dia Terlalu Bermakna Dalam Hidup Qief Dan Qief Menyesal Dengan Tindakan Qief Selama Ini Yang Membuatkan Hubungan Qief Dan Dia Hancur Di Tepi Jalan .
Sejujurnya , Qief Dan Dia Pernah Merancangkan Untuk Bertunang Namun Apakah Daya Semuanya Sudah Tiada Lagi Dan Apa Yang Telah Aien Ajarkan Dalam Hidup Qief , Qief Tetapkan Akan Buat Ia Adalah Satu Tanda Yang Paling Bermakna Untuk Qief . Qief Tahu Aien Tak Akan Pernah Maafkan Qief Atas Kesilapan Bodoh Qief Dahulu , Tapi Sejujurnya Jikalau Suatu Hari Nanti Aien Akan Mencari Qief . Qief Akan Selalu Menerima Aien Dengan Pintu Hati Yang Terbuka Tanpa Ada Kisah Yang Menyakitkan Lagi . 
NUR AIN Ialah Cahaya Mata Qief , Dan NUR AIN Ialah Cinta Pertama Qief . Walaupun Hubungan Kita Hanya Sampai 1 Tahun 3 Bulan , Tapi Terlalu Banyak Kenangan Kita Bersama Disetiap Hari .
Walaupun Sekarang Qief Dah Berjaya Mempunyai Kekasih Hati Tetapia Qief Tetap Gagal Dalam Untuk Melupakan Aien . Qief Harap Aien Akan Setia Dan Tetapkan Penderian Aien Dengannya Tanpa Ada Insan Yang Ketiga Dan Lain-lain .

Inshaallah Dalam Masa 3 Tahun Lagi Qief Akan Bertunang Dengan Insan Yang Bergelar Hati Number 2 , Aien Adalah Number 1 Di Dalam Hati Qief Dan Qief Tak Akan Ulangi Macam Mana Masalah Hubungan Kisah Kita Dahulu .

SNABH 


Older Post
Banjour!

Welcome to my blog !

Chatting

Sing A Song

Credit
Template by : Asna Baekhyun
Header and Background by : Kemetot Chomel

Navigations Here

About Links Entries